Mersin Teknopark ve TİM-TEB Girişim Evi işbirliğinde düzenlenen Dijital Pazarlama Eğitimi kapsamında dijital pazarlamanın temelleri ve yöntemleri aktarılacaktır.
- Ürünüme ve şirketime en uygun pazarlama metotları nelerdir?
- Hedef kitlemi nasıl belirlerim? Ürün ve servislerimi nasıl ulaştırırım?
- SEO - Sem Teknik Detayları, Araçların Kullanımı ve Analiz Metotları
- Adsense - Adwords - Admob - Firebase - Facebook Reklam ve Analiz Araçlarının Teknik bilgi Ve Tecrübe Paylaşımları
- Projelerin Teknik Sorunlarının, Reklam Pazarlama Metotlarının Bulunması, Hedef Kitlenin Belirlenmesi, En Ucuz Pazarlama Yolları, Viral Büyüme Yolları gibi Bazı Metotların Proje Bazlı Olarak Detaylı Bilgilendirilmesi
Hakkında birçok konunun aktarılacağı ve sorularınızın cevaplanacağı eğitim 13 Aralık 2018 tarihinde Perşembe günü 13.30 - 16.30 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
Eğitime katılmak isteyen girişimcilerimizin ve firmalarımızın “ad, soyad, telefon ve e-mail” bilgileriyle https://goo.gl/forms/p7IJBGCn5AbXFrUm2 üzerinden kayıt yaptırmaları rica olunur.
Eğitmen: Hakan Bulgurlu
Yer: Mersin Teknopark Toplantı Salonu
Tarih: 13 Aralık 2018,Perşembe
Saat: 13:30 – 16:30
Hakan Bulgurlu Özgeçmiş:
2007 yılından bu yana bilişim sektöründe oyun girişimleri ile Türkiye’de hizmet ihracatında öncü firmalardan birinin kurucusudur. Bugüne kadar 140 mobil oyun, Amerika başta olmak üzere 42 ülkede lider 5 oyun sitesi, oyun, moda, teknoloji sektörlerinde 7 adet girişim ortaklığı ve 3 adet A.Ş. ortaklığı bulunmaktadır. Reklam, pazarlama, iş modellerinde uzman teknik bilgi birikimi ve tecrübe sahibidir. Red Turtle CTO