Duyuru Detayları

İTALYA İŞBİRLİĞİ İLE ULUSAL İŞ BAŞINDA EĞİTİM MODELİ...
19.10.2015

Mersin Teknopark koordinatörlüğünde Erasmus+2014 - Yükseköğretimde Stratejik Ortaklıklar alt programı kapsamında toplam 6 ülke ile yürütülen “Avrupa’da İş Başında Eğitim Modelleri ve Eğiticilerin Eğitimi” projesi kapsamında proje ortakları ile 13-16 Ekim 2015 tarihleri arasında Polo Navacchio S.p.A.  İtalya’da bir araya gelindi.

Türkiye’den Mersin Teknopark ve Mersin Üniversitesi, Yunanistan’dan Managing Company of Science and Technology Park of Crete, Litvanya’dan KTU Regional Science Park, İtalya’dan  Polo Navacchio S.p.A, Portekiz’den Associação Parque de Ciência e Tecnologia de Almada/Setúbal - Madan Parque, Estonya’dan Sihtasutus Tartu Teaduspark/Tartu Science Park Foundation katılım sağladı.

Projenin üçüncü uluslararası toplantısında, Bir önceki toplantıda alınan kararlar gözden geçirilerek  “Ulusal İş Başında Eğitim Modeli” ile ilgili  Taslak İş Başında Eğitim Modeli’ne yönelik geliştirilen taslak model, Üniversitelerde ve teknopark firmalarında iş başında eğitime yönelik eğiticilerin eğitimi için program içeriği hazırlanmasına yönelik konular görüşüldü.

Polo Navacchio Bilim ve Teknoloji Parkı’nda yer alan firmaları işbirliği yapmak üzere ziyaret eden proje ortakları, M2TECH’den Marco Manunta,  SMARTEX’den Dr. Roberto Orselli, SCIENZIA MACHINALE’den  Renzo Valleggi,  CUBIT’den Dr.ssa Manuela Tassoni,  BEEAPP’den Dr. Giacomo Bosio ile  projeleri hakkında görüşmelerde bulundu. Proje kapsamında bir araya gelen Teknopark Yöneticileri fikir ve deneyim paylaşımında bulunarak yapılabilecek uluslar arası işbirlikleri, proje ortakları ile teknoloji pazarlarının organizasyonu, ülkeler arası teknoloji transferi, firmalar arası proje ortaklığı konularında değerlendirmeler yapıldı.

Teknoparklar ve ülkeler arasındaki bilgi transferinin sürekli ve hızlı bir şekilde sağlanmasında önemli rol oynayan, etkin ve verimli olarak gerçekleşen proje toplantısında proje ortaklarına katılım sertifikası verildi.

 

Yayınlanma Tarihi: 19.10.2015 | Görüntülenme Sayısı: 834